اشـك‌ بي‌گناهي دختر عموهاي جيب‌بر
 

                                           اشـك‌ بي‌گناهي دختر عموهاي جيب‌بر                                                                                                        

دخترعمو با همدستي يك زن آشنا گردانندگان شبكه جيب‌بري در پايتخت بودند. 

به گزارش ایران اين سه زن تبهكار زماني كه در متروي خزانه رفتارهاي مرموزي داشتند در دام پليس افتادند. 

ساعت 5 عصر 12 آذرماه سال‌جاري رفتارهاي غيرعادي 3 زن جوان كه در ايستگاه متروي خزانه ايستاده بودند شك مأموران پليس را برانگيخت. 

مأموران كه در كمين جيب‌برهاي حرفه‌اي بودند رفتارهاي سه زن را تحت نظر گرفتند و ديدند آنان با روش سياه‌كني جيب‌بري مي‌كنند. وقتي 3 زن تبهكار براي آخرين بار به سمت واگن‌ها هجوم بردند تا در شلوغي جمعيت به جيب‌بري دست بزنند مأموران پليس را پيش روي خود ديدند. 

3 زن مرموز كه سارا، شهناز و مريم نام دارند در مقر پليس مترو خود را بي‌گناه دانستند اما مأموران در بازرسي بدني از آنها يك كيف زنانه كه پر از كارت‌هاي عابربانك، گواهينامه، كارت ملي بود را به دست آوردند كه مشخصات روي كارت‌ها نشان مي‌داد متعلق به آخرين طعمه اين جيب‌برهاي حرفه‌اي است. دقايقي بعد ماجراي جيب‌بري از دختر جوان در متروي جوانمرد قصاب به پليس مترو مخابره شد و بررسي‌هاي ابتدايي مأموران نشان داد وي صاحب كيف زنانه‌اي است كه از 3 جيب‌بر به دست آمده است. 

بدين ترتيب با دستور بازپرس عباس بخشوده از شعبه 4 دادسراي بعثت تيمي از پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران به رياست سرهنگ استقامتي مأموريت يافتند تا پرده از تبهكاري‌هاي اين 3 زن بردارند. آخرين طعمه اين جيب‌برها كه سمانه نام دارد وقتي آنان را ديد همگي را شناخت و به افسر پرونده گفت: دقايقي پيش در ايستگاه جوانمرد قصاب از مترو پياده شدم و از آنجا كه مترو خيلي شلوغ بود و هنگام ورود و خروج مردم هجوم مي‌آوردند احساس كردم كه كيف پولم را زدند وقتي از واگن‌ها بيرون رفتم ديدم كه حدسم درست است و كيف پولم را قاپيده‌اند. 

سمانه افزود: در كيفم 19 هزار تومان پول، چند كارت عابر بانك، گواهينامه و كارت ملي‌ام بود. 

وقتي شنيدم چند دقيقه بعد دزدان را گرفته‌اند باور نمي‌كردم. اين تجسس‌ها نشان داد كه شهناز و سارا با هم دخترعمو بوده و مريم از بستگان پدري آنان است كه با هم با پرسه‌زني در متروها به جيب‌برهاي ماهرانه دست مي‌زنند. در حالي كه همه سرنخ ها نشان مي‌داد 2 دخترعمو و همدستشان جيب‌بري‌هاي سريال داشته‌اند آنان اصرار بر بيگناهي كردند تا اينكه پيش روي بازپرس بخشوده قرار گرفتند. 

زنان جيب‌بر در جلسه دادرسي گريه‌كنان و با واكنش‌هاي عجيب در حالي كه اشك مي‌ريختند در بازجويي‌ها هر گونه جيب‌بري را نپذيرفتند. 

اين سه تبهكار التماس‌كنان مي‌خواستند تا حكم آزادي آنان صادر شود و وقتي ديدند بازپرس بخشوده اجازه داد تا خبرنگار شوك از آنان عكسبرداري كند با پرخاشگري خاصي اعتراض كردند. 
يكي از دخترعموها گفت كه نمي‌خواهد عكسش چاپ شود چرا كه مردم آن را مي‌بينند و براي شكايت به نزد پليس مي‌روند.همين ادعاها نشان داد كه اين سه زن از ترس شناسايي شدن توسط طعمه‌هايشان به تكاپو افتاده‌اند و از چاپ عكس خود وحشت دارند. 

بنابراين گزارش بازپرس بخشوده با توجه به گناهكار شناختن اين زنان تبهكار از زناني كه در دام آنان افتاده‌اند خواست به پايگاه 7 پليس آگاهي تهران مراجعه كنند. 
برای دریافت حوادث روزانه رایگان عضو خبرنامه شوید....  عضویت در خبرنامه در انتهای پایینی صفحه...!!!

 جهت عضویت در سایت کلیک کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







به وبلاگ همه موضوعه خودتان خوش آمدید
کل مطالبی رو که می خواهید تو این سایت searchکنید
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتان خوش آمدید
آموزش تزئین سالاد فصل به صورت قالبی
آموزش هایی برای هرچه خوشمزه تر شدن خورش قیمه
تزئین جالب گوجه فرنگی به شکل کفشدوزک ! (+ تصاویر ) چگونه می توان تلخی زیتون را گرفت ؟ عکس هایی از طرحهای متنوع پیش بند آشپزی خورش برگه زردآلو (آموزش آشپزی ) روش دم کردن چای سبز درمان چروک دور لب ها چیست؟ چگونه ماهیچه‌های خود را حجیم کنیم؟!(قسمت دوم) رژیم غذایی بدنسازی و پرورش اندام برای حجیم سازی عضلات (قسمت اول) 12 ساعت جدال با مرگ چترباز 21 ساله در اولين پرواز پرده از راز 167 فقره سرقت با دستگیری سارق حرفه‌ای برداشته شد مرگ هولناک زن در جنایت اسیدی شوهر نقاش متهم به قتل در دادگاه: در دفاع از همسرم مزاحم او را کشتم مجموعه: اخبار حوادث قتل پس از آشنايي اينترنتي دختر ۸ ساله، قربانی عشق خونین برادر پزشك قلابي مردم را نقره‌داغ مي‌كرد/دختر جوان هم در دام خواستگار شياد مرد جوان همسر اولش را در مرخصی زندان به قتل رساند+عکس فرستادن پنج مصدوم دیگر به تبریز؛ هنوز سه دانش‌آموز با دستگاه نفس می‌کشند با جان باختن یک دانش‌آموز شین آبادی، فاجعه تکمیل‌تر شد! باز هم بخاری نفتی کلاس را به آتش کشید؛ حال شش تن وخیم است اسامی حادثه دیده گان آتش‌سوزی در پیرانشهر اولین فوتی حادثه پیرانشهر/ معلم فداکار روستایی که سپر وزیر هم شد
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی و آدرس nimaseyedi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با تشکر





نويسندگان